Primary Advertiser

הרווח כולו שלנו: מיכל אנסקי, רון יוחננוב ושר פיטנס מגיעים לרמי לוי

בשיתוף רמי לוי

12.2.2023 / 10:04

מטורטליני ועד שייק פירות עם טבליית אסאי: הגסטרונומית, כוהנת הכושר והתזונה והבלוגר הפופולרי בישראל יצאו בשיתוף פעולה מסקרן עם הרשת המובילה: "המטרה - להנגיש ללקוחות מוצרי איכות במחירים של רמי לוי". איך נולד הרעיון ואילו מוצרים הושקו בסדרה החדשה? הכול בפנים

"רמי לוי שיווק השקמה" מעלה הילוך בכל הקשור למיתוג וחיזוק המותג הפרטי ברשת, אחרי שברשת גייסו שלושה פרזנטורים ששמותיהם וחתימתם יופיעו על מאות מוצרים של המותג הפרטי: הגסטרונומית מיכל אנסקי, כוהנת הכושר של ישראל שר פיטנס והמתכונאי ובלוגר האוכל הפופולרי, רון יוחננוב.

רון יוחננוב. מורג ביטן,
רון יוחננוב/מורג ביטן

"המותג הפרטי של רמי לוי ממציא את עצמו בכל פעם, תמיד מחדש ותמיד מייצר עניין", ציין איציק כהן, מנהל השיווק והפרסום ברשת. "יש פה שילוב מנצח של מוצרי איכות במחירים הזולים במדינה - במחירי רמי לוי. הרשת ששומרת על הסל הזול ביותר בתקופה שהכול מסביב מתייקר זיהתה הזדמנות להעניק לצרכנים סדרות מוצרים איכותיות תחת המותג הפרטי הרחב שלה. חשוב לציין כי שילוב מוצרים של המותג הפרטי בעגלת הקניות יכל להביא לחסכון של עשרות אחוזים".

ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" החליטו לבחור בשלושה כפרזנטורים של המותג הפרטי בשל המומחיות של כל אחד בתחומו; "בחרנו בשלושה מומחים כל אחד/ת בתחומו/ה כי חיפשנו את הערך עבור צרכן הקצה, במטרה להנגיש ללקוחות מוצרי איכות ופרימיום במחירים של רמי לוי", הוסיף כהן. "הם היו מעורבים בתהליך מתחילתו ועד סופו - הם טעמו מהמתכונים, הביעו דעה והתנסו. אם היה מוצר שהם לא אהבו, הוא פשוט לא נכנס. המעורבות שלהם בתהליך הייתה חשובה מאוד עבורם. מדובר רק ביריית הפתיחה ויהיו עוד מוצרים בהמשך, אותם כמובן ניתן לרכוש גם באתר שלנו".

@ramilevy_official בין לבין יום הצילום לקראת השקת הסדרה הבלעדית, תפסנו את מיכל אנסקי לכמה שאלות מעניינות ? #רמילוי #קוניםחכםקוניםרמילוי #מיכלאנסקי ♬ original sound - רמי לוי שיווק השקמה

מאיטליה, דרך המטבח ביתי ועד לתזונה בריאה לספורטאים

מיכל אנסקי, גסטרונומית ומומחית למטבח האיטלקי, חתומה על מוצרי הפרימיום, מטבח גורמה ומוצרים על טהרת המטבח האיטלקי. "מיכל אנסקי מזוהה עם המטבח האיטלקי, ולכן החלטנו לעשות איתה סדרת מוצרים על טהרת המטבח האהוב", ציין כהן. "בסדרה של אנסקי ניתן למצוא פסטות טריות, קמחים שונים ומגוונים, טורטליני, בצקים, רטבים, לחמים ועוד".

@ramilevy_official

גם את שר פיטנס תפסנו בין הצילומים כדי לשאול 20 שאלות שהיינו חייבים לדעת את התשובה אליהן… כנסו לראות ✌?

♬ original sound - רמי לוי שיווק השקמה

כוהנת הכושר שר פיטנס חתומה על ליין מוצרים הקשור לאורח חיים בריא ואיכות חיים. "רצינו לצאת איתה מהקופסה", מסביר כהן. "אז יצרנו מוצרים מיוחדים במינם שמתאימים בצורה מושלמת לאנשים שמשלבים תזונה בריאה עם אורח חיים ספורטיבי, כמו מרקים עם קוביית חלבון, שייקים עם טבליות אסאי ועוד מוצרים עם ערך תזונתי גבוה".

שר פיטנס. מורג ביטן,
שר פיטנס/מורג ביטן
מיכל אנסקי. מורג ביטן,
מיכל אנסקי/מורג ביטן
@ramilevy_official

ממש לא ויתרנו לרון יוחננוב ותפסנו אותו לשיחה קצרה באמצע יום צילום :) 20 שאלות שאתם חייבים לשמוע את התשובות אליהן ??

♬ original sound - רמי לוי שיווק השקמה

רון יוחננוב, בשלן ובלוגר האוכל המוביל בישראל עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, חתום גם כן על סדרת מוצרים רחבה הכוללת בין היתר סדרות אורזים מתובלים, סדרת תבלינים מיוחדים, רטבים, קמחים, תערובות למאפים מתוקים ומלוחים, חלבות, סירים, מחבתות ועוד.

המטרה: להמשיך ולהוביל את המגמה לקנייה חכמה

המותג הפרטי של רמי לוי הושק בשנת 2015, וכיום משווקים מעל 2,000 מוצרים במותג הפרטי בכל הקטגוריות, שמחירם זול יותר בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים, בזמן שבמקרים רבים איכותם אף עולה על המותגים המוכרים. "בשנים הקרובות הרשת תחזק את המותג הפרטי, תגדיל עוד יותר את מספר המוצרים ותמשיך להוביל את המגמה לקנייה חכמה - מוצרים איכותיים מאוד במחירים שלנו", ציין רמי לוי בנושא.

בשיתוף רמי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully