Primary Advertiser

האם באמת יותר זול לערוך את הקניות שלכם ברשת? התשובה תפתיע אתכם

בשיתוף רמי לוי

20.9.2022 / 13:49

מה היתרונות של רכישות אונליין לעומת קניות בסניף, כיצד השפיעה הקורונה ומתי יגיעו הרחפנים? רגע לפני החגים, שוחחנו עם מנהל תחום האונליין ברמי לוי

זוג עושה קניות אונליין. ShutterStock
זוג עושה קניות אונליין/ShutterStock

בכל שנה, מספר הישראלים שמבצעים את הקניות שלהם ברשת הולך וגדל, ונראה שבעתיד הלא רחוק רוב הישראלים יבצעו את הקניות שלהם אונליין. מהם היתרונות של הזמנות אונליין, האם יש הבדל במחיר לעומת רכישה בסניפים והאם בקרוב השליחים יוחלפו ברחפנים? מיקי מיכאל יוסף, מנהל תחום האונליין ברמי לוי, עושה סדר.

גבר אישה עושים קניות אונליין. ShutterStock
גבר אישה עושים קניות אונליין/ShutterStock

"בשנים האחרונות חלה סוג של מהפכה בכל הקשור לרכישות אונליין; הן עלו במאות אחוזים, למעלה מ-500 אחוז", מסביר מיכאל יוסף. "בניגוד לדעה הרווחת, לא רק צעירים מעדיפים לרכוש מוצרים אונליין, אלא גם בני 50-70, שבעקבות הקורונה קפצו למים ומאז מעדיפים לקנות ברשת".

מה היתרונות של רכישה אונליין לעומת קנייה בסניף?

"באונליין בניגוד לרכישה בסניפים, לא מתפתים לרכוש דברים שלא צריכים, אלא קונים בדיוק את מה שמגדירים מראש. בנוסף, החיסכון בזמן ובכסף הוא אדיר - אין צורך לבזבז דלק, לחפש חניה, לעמוד בתור או לסחוב את הדברים הביתה ובנוסף באונליין יש מבצעים ייחודיים שלא ניתן למצוא בסניפים. במקרים רבים זול יותר לרכוש באתר מאשר בסניפים".

רמי לוי בעופר הקניון הגדול. עידו מויאל,
רמי לוי בעופר הקניון הגדול/עידו מויאל

עד כמה נוח להזמין באתר שלכם והאם אפשר למצוא הכול?

"מאוד נוח ופשוט, הממשק שלנו ידידותי למשתמש כך שכל אחד יכול לבצע בו רכישות בכמה צעדים פשוטים. בנוסף ניתן למצוא הכול באתר, ומעבר לכך - יש מוצרים באתר שלא ניתן למצוא בסניף כמו בשמים מסוגים שונים, אלכוהול, צעצועים לילדים ועוד".

ומה לגבי שירות הלקוחות? מה עושים במקרה של תקלה או בעיה?

"שירות הלקוחות שלנו מספק מענה מקיף, וברוב המוחלט של המקרים עונה לטלפון בתוך כשלוש דקות. במקרה של בעיה או תקלה, אם חסר מוצר או שהלקוח לא מרוצה - שירות הלקוחות שלנו מזכה אותו במקום, מבלי להתווכח. בנוסף ניתן להשיג אותם באמצעות הוואטסאפ או במייל ולא רק דרך הטלפון".

seperator

איפה אתה רואה את העולם הזה בעוד עשר שנים מהיום?

"בעתיד, בניגוד למה שמקובל היום, הכול יתבצע אונליין. כיום, אם לקוח מבצע הזמנה וחסר מוצר, הוא מקבל טלפון מנציג שירות שמציע לו מוצר חלופי. בעתיד זה לא יהיה כך. בנוסף, אני מאמין שבעתיד הלא רחוק ניתן יהיה לבצע גם רכישות קטנות, מבלי לשלם דמי משלוח. אם למישהו יהיה חסר חלב וביצים, הוא יוכל להזמין רק אותם ולא יהיה מחויב להגיע למינימום הזמנה כלשהו. נראה שגם אחוז הרכישות ברשת יעלה בצורה משמעותית. הוא עומד היום על כ-15-25 אחוז מסך המכירות ואני מעריך שבעוד כמה שנים הוא יגיע ל-40 אחוז".

בשיתוף רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully