Primary Advertiser

חגיגה לכולם: כך תערכו שולחן חג משגע בלי לקרוע את הכיס

בשיתוף רמי לוי

19.9.2022 / 9:43

שולחן חגיגי, מקושט ומרשים הוא חלק חשוב מארוחת החג וגורם לכולם להיכנס לאווירה החגיגית והמרגשת וזה ממש לא צריך לעלות לכם ביוקר. 7 הצעות לעיצובי שולחן יפהפיים בתקציב של החל מ-50 ₪ בלבד

שולחן חג מעוצב לראש השנה רמי לוי. רמי לוי,
שולחן מהמם לראש השנה, בלי לחרוג מהתקציב. שולחן חג עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

שנה שמסתיימת ושנה חדשה שמתחילה נפגשות בצומת המרגש של ערב החג, מאחדות בני משפחה וחברים קרובים לארוחה חגיגית ושמחה מלאה בתקוות לשנה טובה שלפנינו. לקראת ארוחת החג יש תכונה גדולה של קניות, הכנות ובישולים - הרבה משימות והרבה הוצאות. את שולחן החג שסביבו יתאספו כולם כדי לחגוג את ערב ראש השנה, תוכלו לעצב במגוון דרכים וסגנונות, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה בצורה הכי טובה ומרשימה וגם בלי לחרוג מהתקציב. את כל הפריטים היפים שתראו כאן תוכלו למצוא בסניפי רמי לוי או באתר הקניות של הרשת.

טיפים לעיצוב שולחן חג:

הסגנון - התחילו בתכנון מראש ובחרו רעיון או מוטיב מרכזי שסביבו תבנו ותעצבו את שולחן החג. זה יכול להיות אלגנטי ומהודר, כפרי וצבעוני, או כל סגנון עיצובי אחר שעושה לכם את זה. ברגע שיש לכם את הרעיון המרכזי, יהיה לכם קל יותר לפרוט אותו למרכיביו.

תעבדו עם מה שיש - חשבו אילו כלי הגשה מעניינים יש לכם בבית - קערות, מגשים, קנקנים וכדומה, אילו פריטי נוי יכולים להוסיף למראה השולחן - נרות, פמוטים, אגרטלים וכו'. בחרו כלים, מפיות, ופלייסמטים שמחמיאים להם או תואמים להם בסגנון, צורה וצבע, ויוכלו ליצור לוק שולחני מרשים ואסתטי.

קישוט מרכזי - לא חייבים להוציא כסף על זר פרחים מפואר (מה גם שמחירי הזרים נוטים להאמיר לקראת החג). אפשר ליצור סידור מפרחים יבשים, או מכמה ענפים ירוקים, אפילו עציץ נאה שיש לכם בבית אפשר להכניס לכלי יפה ולהניח במרכז השולחן. גם צלחת עם סמלי החג - רימונים, תפוחי עץ וצנצנות דבש, יכולה להיות פריט שיוצר עניין במרכז השולחן.

ערכו את השולחן מראש - בניגוד לבישולים שצריכים להיות טריים וחמים, לשולחן החג לא יקרה דבר אם הוא ימתין ערוך ומוכן שעות לפני הארוחה או אפילו יום לפני. זה יאפשר לכם לערוך אותו בנחת, בלי לחץ של זמן ויחסוך לכם משימה אחת מבין רבות ביום האירוח עצמו.

שולחן חג בסגנון פרובנס

שולחן חג לראש השנה בעיצוב פרובנס עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
צבעים טבעיים ונגיעה של חספוס טבעי. שולחן חג בסגנון פרובנס עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

צלחות מרובעות מעלי דקל במראה טבעי, מפיות מעוצבות בהדפס עדין בצבעים טבעיים וקישוט מרכזי שמורכב מעלי זית ורימונים בצירוף כמה צנצנות עם נרות ריחניים שמונחים על קרש עץ במראה מחוספס.

שולחן חג בסגנון רומנטי

שולחן חג לראש השנה בעיצוב רומנטי עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
עדין ומתוק. שולחן חג רומנטי עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

צלחות וסכו"ם בגוון ורוד ובעיצוב מקושט, מונחות על פלייסמטים בצורת עלים מוזהבים ומפיות פרחוניות בצבעוניות תואמת - המראה המתקבל הוא עדין ומתוק.

שולחן חג בסגנון נורדי

שולחן חג לראש השנה בעיצוב נורדי עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
שלבו חומרים במראה טבעי עם נגיעות של צבעי פסטל. שולחן חג נורדי עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

את הלוק הנורדי הפופולרי מאוד בשנים האחרונות אפשר להשיג באמצעות שילוב בין חומרים במראה טבעי עם גווני פסטל עדינים - צלחות עלי דקל שעליהן צלחות מנה ראשונה בוורוד פסטלי ופלייסמט רוז גולד, שאליהן צוותו כוסות יין שקופות מהודרות, מפיות בהדפס גיאומטרי עדין וסכו"ם כסוף בעל ידיות לבנות.

שולחן חג בסגנון כפרי

שולחן חג לראש השנה בעיצוב כפרי עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
שלבו פירות בקישוט המרכזי. שולחן חג כפרי עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

המראה הכפרי מאפשר חופש גדול יותר בצבעוניות - כמו למשל שילוב בין צלחות בשני גווני פסטליים, עם מפיות פרחוניות וקישוט מרכזי לא מתאמץ שמשלב בין לימונים צהובים,פרחים לבנים ונרות ריחניים.

שולחן חג ססגוני

שולחן חג לראש השנה בעיצוב ססגוני עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
שמרו על רקע ניטרלי, והתפרעו עם הצבעוניות של הכלים. שולחן חג ססגוני עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

בדומה לסגנון הכפרי, גם כאן תנו דרור לחשקים שלכם ולטעם האישי - שלבו צבעים בהירים ושמחים וצרו משחקים בין צלחות, פלייסמטים וסכו"ם בצבעים שונים. ככל שמשחק הצבעים בכלים שתבחרו נועז יותר, כדאי להקפיד על רקע ניטרלי יותר, ולכן מומלץ לדבוק במפה חלקה ללא הדפס או דוגמא ורצוי בגוון בהיר שלא תגנוב את ההצגה מהסידור והכלים.

שולחן חג מסורתי

שולחן חג לראש השנה בעיצוב מסורתי עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
לא בכדי זה אחד הסגנונות האהובים והנפוצים. שולחן חג מסורתי עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

חג הוא במידה רבה גם סיפור של מסורת, ולכן זה אחד מהסגנונות האהובים והנפוצים בשולחנות חג. עיצוב שולחן מסורתי לרוב יתמקד בפלטת צבעים מצומצמת של לבן/שחור/זהב/כסף. רצוי לא להתפזר ולבחור בשני גוונים מקסימום. זהב הוא כמובן בחירה קלאסית וחגיגית שמשגרת יוקרה וייחודיות.

שולחן חג בסגנון מודרני

שולחן חג לראש השנה בעיצוב מודרני עם כלים של רמי לוי. רמי לוי,
מראה נקי עם זריקת צבע. שולחן חג בעיצוב מודרני עם כלים של רמי לוי/רמי לוי

בצד השני של הסקאלה ישנם החדשנים, שיעדיפו להתרחק מהמראה המסורתי, אך מבלי לוותר על החגיגיות. בעיצוב מודרני אפשר לשלב גוון נועז על רקע של פריטים מונוכרומטיים. המראה המתקבל הוא עדיין נקי מאוד, אבל עם זריקת צבע דומיננטית שמייצרת עניין. כמו למשל בשולחן החג הזה שמשלב בין צלחות לבנות עם נגיעות מטאליות וסכו"ם בירוק אמרלד דרמטי.

בשיתוף רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully