Primary Advertiser

סקר סל המוצרים לפסח כבר כאן: באיזו רשת סל הקניות הזול ביותר?

בשיתוף רמי לוי

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 11:50

רגע לפני שפסח מגיע, ריכזנו את כל הנתונים והמספרים החשובים שיכריעו אחת ולתמיד - מי הרשת הזולה ביותר בישראל?

מתחם קניות ביג 
צומת קסטינה 2 בנובמר 2020. ראובן קסטרו
אז באיזו רשת הכי כדאי לערוך את סל הקניות לחג הפסח הקרוב?/ראובן קסטרו

בעקבות עליית המחירים הדרסטית בתקופה האחרונה, כולנו מוציאים יותר כסף בכל חודש על קניות, בטח בחג הפסח שבא עלינו לטובה. זו כנראה אחת הסיבות שכיום כולנו, בלי יוצא מן הכלל, עורכים השוואת מחירים בין רשתות השיווק השונות לפני הקנייה השבועית או החודשית.

לשמחתנו, רגע לפני שפסח מגיע, ערוצי התקשורת הגדולים עשו את ההשוואה המתבקשת והנחוצה בשבילנו הצרכנים.

אז באיזו רשת הכי כדאי לערוך את סל הקניות לחג הפסח הקרוב?

רמי לוי בעופר הקניון הגדול. עידו מויאל,
המותג הפרטי של רמי לוי הוא ללא ספק אחד היתרונות הכי גדולים של הרשת/עידו מויאל

"רמי לוי שיווק השקמה עם סל הקניות הזול במדינה", הכריז הכתב הכלכלי מתן חודורוב ב"חדשות 13". גם ב"גלובס" טענו שרשת רמי לוי היא הזולה ביותר, כשבתוכנית חמש עם רפי רשף ב"ערוץ 12" ערכו השוואה בין רמי לוי לבין שופרסל ומצאו כי סל מוצרים זהה לחלוטין יעלה ברמי לוי 1,170 ש"ח בעוד שבשופרסל מחירו יגיע ל-1,413 ש"ח - פער של כמעט 250 ש"ח על אותם מוצרים בדיוק. "אף פעם זה לא הגיע לפער של מאות שקלים, זה הרבה מאוד, בטח לפני החג", הופתעו בתוכנית חמש עם רפי רשף מהפער הגדול. בנוסף, על פי סקרים שנערכו לקראת חג פורים האחרון נמצא שברשת רמי לוי ניתן למצוא את משלוחי המנות הזולים ביותר, ונראה שאם המגמה תימשך גם בפסח, סל הקניות הזול ביותר יהיה שוב אצל רשת רמי לוי.

מבצעים ומחירים נמוכים: אז מה מתוכנן בסניפי רמי לוי בפסח הקרוב?

אז מה צפוי לנו בסניפים השונים של רמי לוי בחג הפסח הקרוב? על פי דבריו של רמי לוי ב"תוכנית חיסכון", המבצעים יחזרו ומחירי הסל צפויים לרדת. "ברגע שיש מבצע והוא נגמר זה לא אומר שהעלינו את המחירים", אמר בעבר רמי לוי בריאיון לקרן מרציאנו ב"תוכנית חיסכון" של "חדשות 12". אנחנו לאורך כל הדרך לא מאשרים לספקים לייקר את המוצרים. אנחנו הראשונים שהורדנו את המוצרים של אסם מהמדפים לאחר שהם החליטו לבטל לנו את ההנחה. הכוח הוא בידיים של הצרכן, הוא לא חייב לקנות בכל מחיר והוא יכול לקנות את המוצר המקביל שהוא זול בעשרות אחוזים והוא לא פחות טוב אלא לעיתים יותר טוב ולכן אנחנו אומרים שהכוח בידיים של הצרכן ואם יש מוצר יקר שלא יקנה אותו".

לחסוך ובגדול: מדוע כדאי לבחור דווקא במותג הפרטי של רמי לוי?

המותג הפרטי של רמי לוי הוא ללא ספק אחד היתרונות הכי גדולים של הרשת. בסניפים השונים תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים איכותיים מהמותג הפרטי במחירים זולים במיוחד.

בין המוצרים של המותג הפרטי שניתן למצוא בסניפים השונים של רמי לוי: קמחים מסוגים שונים, כולל קמח כוסמין מלא מנופה, קמח שיפון מלא מנופה וקמח חיטה מלא מנופה; מגוון רחב של ירקות קפואים; קטניות מסוגים שונים, לרבות שעועית, חומוס, גריסי פנינה, בורגול, עדשים, אפונה ואפילו פופקורן; וגם טונה במים ואפילו ביצי חופש.

בשיתוף רמי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully